BYANNIE -

flisan

tänkte slänga in ett snabbt inlägg om min bästavän Denise, eftersom hon tjatat sönder på mig om att jag har bloggat så dåligt dessa dagar. Haha sötnos, hon är med mig varje dag men vill ändå läsa min blogg.
Tänkte då säga att hon är den roligaste personen jag har träffat. Antingen älskar man henne eller så hatar man henne, och jag älskar henne såååå mycket. Finns ingen som lyser upp mina dagar som hon gör. Blond som hon är lägger hon alltid dem mest dummaste och roligaste kommentarerna. Ett skrattanfall om dagen sker alltid när jag är med henne. Har så galet mycket internskämt med den tjejen alltså.
Hon funderar på att börja blogga, visst borde hon? Jaaoo.

Kommentarer
Postat av: denise dinbästavän melin

oh jag älskar dig min blomma! <3

2011-11-16 @ 14:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback