BYANNIE -

i'm in pieces

hej!
igår lyckades jag bli sjuk så hade inte någon ork till att blogga. men idag är jag frisk som en..fisk? aja, idag åkte jag till skolan och sen efter de så åkte jag in till stan med ronja & hennes bästvän emilia. sen kom min älskade och otroligt saknade molle. vi tog en fika & hade ett rejält deep-talk om allt och alla. så skönt att få prata ut ibland.
jag kom hem vid sex och sen dess har jag i princip inte gjort någonting.. segt som satan eftersom det är fredag, men men. jag fyller ju faktiskt år imorgon.. WIHIIIIIIIIIII!!! överlycklig!
får bli min älskling på bild

Kommentarer
Postat av: denisemelin

älskar dig och du förtjänar det bästa <3

2011-11-18 @ 22:36:06
Postat av: Sara

Hej Annie

Grattis på 15 årsdagen hoppas att du får en bra dag

2011-11-19 @ 09:27:29
URL: http://arvingarnafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback