BYANNIE -

my heart is freaking out

förlåt förlåt förlåt...

min vecka har bara gått till skolan, hade no prov i onsdags och ett musikprov i fredags. har tyvärr inte haft tid med bloggen då. hoppas ni förstår mig.
igår i alla fall så sov molly hos mig, vi hade jätte mysigt och bara snackade en hel del. deep talk på hög nivå haha.
när vi vaknade så gick vi ut och fotade, håller på med en ny bloggdesign till henne också.
nu väntar jag på att klara ska komma hit så ska hon sova här. hon räddar min kväll med storm kan jag bara säga haha.
min älskade vän.

Kommentarer
Postat av: isabelle

du har fortfarande ingen header ..

kan du inte göra en snart ? ;)

2011-11-27 @ 20:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback