BYANNIE -

november?

känns som om tiden har gått hur fort som helst, jag menar jag fyller år om typ 18 dagar! wohooo!
har inte hunnit blogga men kan ta lite kort vad som hänt dem senaste tre dagarna.
söndag - åkte hem från rebecca tidigt för att städa rummet och invänta mina kära kusiner. dem kom fram vid halv tre och tja, vi gjorde dock inte så mycket. sen på kvällen kom krall & andré över en stund.
måndag - umgicks med mina kusiner, på kvällen gick gabbis på bus eller godis och satan va mycket godis hon fick ihop!
idag, tisdag - sjuk....

Kommentarer
Postat av: Josefine

Så sjukt fin bild!! :) Du är jätte fin i gröna ögon (men du har väll linser?)

2011-11-02 @ 19:04:09
URL: http://jjosefiiineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback