BYANNIE -

allmänt babbel

godkväll!
nu sitter jag och denise och myser med godis som min kära pappa kom hem med till mig hihi och justin bieber i högtalarna. känder att vi var värda detta efter våran första dag på praoen. det var faktiskt roligare än vad jag tänkt mig men vissa saker var ju dock roligare än andra. det började bra med att vi skulle prismärka och placera ut saker och ting men och sen skulle vi typ tråda kottar. sen skulle vi vara ute ett tag och då skulle vi klippa massa växter vilket var rätt okej men sen kom vårat ''mellanjobb'' vilket var det värsta. vi skulle tömma typ 20 påsar gödsel på deras kompost. inget för mig och denise precis ahaha..
får se om jag hinner blogga imon, i så fall på morgonen för vi sticker till stan för att kolla på kläder. galet längesen jag köpte något nu. ska antagligen kolla på dem byxorna jag hade med i kollaget igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback