BYANNIE -

listen close

hej!
har återigen varit lite off.. förlåt!! hade ju tänkt att lägga upp bilderna på mina saker men då har bilderna konstigt nog försvunnit.. ÅH jag orkar inte.. får ta nya bilder imon elelr något, suck.
idag gick jag i skolan till 4 och nu är jag hemma och är super hungrig! pappa ska ta med mig ronja och mamma på bio vid åtta och sen ikväll sticker jag till denise och sover där eftersom vi ska origentera imon och har då sovmorgon.
nu ska jag ta och äta något, funderar fortfarande på att ha en veckans blogg. Erika föreslog ju det. Verkar det som en bra idé?

Kommentarer
Postat av: Erika

Helt klart att du ska börja med dagens blogg anniepannie, men nu får du skynda med att lägga upp bilderna från USA! Blir jättenyfiken på vad du fick!

Tack förresten för att du länkade mig.

Älskar din blogg förresten + en fin människa som driver den!

Kram på dig Annie.

2011-10-03 @ 18:15:39
URL: http://erikasskonhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback