BYANNIE -

my favorites

hallåååå!
idag har jag träffat johanna, jätte längesen nu eftersom båda haft prao fast olika veckor.
men jag tänkte gå igenom vad som hänt de senaste dagarna jag inte har bloggat.

onsdag - morfar fyllde år så vi firade honom med tårta och annat gott, mysigt mysigt!
torsdag - åkte till denise efter praoen och sov där, åh va jag älskar den tjejen alltså. vi stack till andré och krall lite senare och var där ett tag.
fredag - efter praoen åkte jag hem och färgade håret, sen kom denise och rebecca med chips och annat gottit! så gjorde jag taccos och sen när vi hade ätit och kollat lite på idol kom andré och krall och var hos mig ett tag.
lördag - denise och rebecca vaknade hos mig och vi cyklade hem till denise och tog sen bussen där ifrån till andré där även krall & adam var. så kollade vi på film och var hemma runt ett och då somnade vi i princip direkt hehe.
söndag - vaknade hos denise och låg och kollade på massa klipp på youtube i pyamas till typ fem haha..

okej nu blir det för mycket text, slänger upp två bilder på mina favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback