BYANNIE -

straight to you

godmorgon!
har inte hunnit blogga riktigt. i fredags efter skolan åkte jag direkt in till stan med mamma och och kollade synen. det gick jätte bra. sen kollade vi på lite kläder och jag köpte ett par byxor och en kofta.
sen mötte jag klara och mamma åkte hem hehe. vi tog en fika och fortsatte kolla runt i lite butiker. jag hittade en tröja som jag köpte och samma med klara.
sen igår åkte jag in till stan igen fast med rebecca. hittade en tröja som jag köpte och samma med rebecca haha. sen när vi kom hem så kom andré och krall. sen efter ett tag kom matilda och då stack typ andré och krall. sen åt vi, snackade och lite sånt. så sen kom andré och krall igen.. hahaha..
min fina klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback