BYANNIE -

you are my dream



hej!
igår hann jag inte riktigt blogga för jag stack till denise direkt efter skolan och var där med henne och molly. hur kul som helst. älskar verkligen dem tjejerna. när jag kom hem så hade pappa gjort mat och sen kom farfar & julius och åt. längesen jag såg dem så det var kul.

idag kom jag hem en timma tidigare för vi hade en föreläsning om droger typ. har inte gjort alls mycket när jag kom hem, har fotat lite bara, som ni ser ovan hihi.
Tänkte slänga in ett inlägg i helgen om min nya objektiv + usa grejerna eftersom tiden går så fort och jag har inte hunnit hehe..

Kommentarer
Postat av: molly

Tack för en toppen dag gullan! du är verkligen en guldvärd människa & vi måste absolut ses snart igen. loveu <3

2011-10-06 @ 21:17:31
URL: http://mollyycameron.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad hade pappa gjort för god mat då

Vad åt ni för god mat då

2011-10-06 @ 22:11:07
URL: http://arvingarnafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback