BYANNIE -

I'm back!

Hej!
förlåt för den ''oförberedda bloggpausen'' eller vad man nu säger hehe. Hade verkligen inte tid eller lust för att blogga. dock har det hänt en hel del dessa dagar. Kan ta det lite fort vad som hänt under veckan.
Torsdag (1sep) - Sjuk...
Fredag (2sep) - Hel dag i göteborg med klassen, super mysigt. Sen på kvällen träffade jag och denise två killar som heter adam & kristoffer. vi kollade film, snackade och sen sov denise hos mig.
Lördag (3sep) - Kräftskiva!
Söndag (4sep) - Jag och denise åkte in och träffade adam, kristoffer & erik
Måndag (5sep) - hände antagligen inget speciellt
Tisdag (6sep) - denise var hos mig, tror jag haha
Onsdag (7sep) - vi fick våra datorer i skolan, så nu kan jag blogga där med wihoo!! jag och denise träffade även adam & kristoffer
Torsdag (8sep) - denise var hos mig igen hoho
Fredag (9sep) - pappa spelade på liseberg så jag och johanna åkte in. sen sov hon hos mig.
Lördag (10sep) - gjorde i princip ingenting
Söndag, idag (11sep) - färgar håret igen (!!!!). ska ha en liten ta-hand-om-sig-själv dag. har köpt hårfärg, ansiktsmask och lite sånt. ska även äta hemmagjord pizza med mammi och ronja senare.
men nu måste jag tvätta ur färgen. Bilder kommer senare!
charmiga tjejer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback