BYANNIE -

letters to juliet

hej !
hann inte riktigt blogga igår så tar allt som hände nu istället.
johanna vaknade här och åkte vid två. och då stack jag till denise så fick vi skjuts in till stan, vi hämtade även rebecca på vägen. sen åkte vi in till liseberg och mötte upp adam. vi hann dock inte åka så speciellt mycket för det var ganska mycket folk. vi stack typ vid sju och handlade lite saker till kvällen och sen tog vi en pendel hem.


när vi skulle gå från bussen mötte vi en som heter isak så vi stog och snackade med han en stund. sen fortsatte vi hemmåt och då kom kristoffer & andré hem till mig. vi badade typ och sen vid tolv, halv ett åkte dem. sen hade jag, rebecca & denise deeptalk till typ halv fyra haha. Sen gick jag upp åtta för att sälja GT, mindre kul...
nu ska jag pch rebecca se klart letters to juliet, kärlek till den filmen!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha! bra att du har sett klart på filmen nu hjärtat! För du somna ju när du och jag såg den... hahaha

2011-09-21 @ 16:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback