BYANNIE -

sjuk

hej !


dålig uppdatering igen...
idag däremot var jag hemma för att jag mådde inte alls bra. men det är bättre nu.
har idag bara legat och sovit, kollat film och sovit lite mer hehe.

ganska skönt för att imorgon så ska vi inte ha skola utan vi ska till göteborg med klassen oh typ bara gå runt och göra lite vad vi vill.
så jag, denise & rebecca är en ''grupp'' så vi ska luncha och gå runt i lite butiker. Myyyyyys !
Köpte ett par jeans igår när jag var i stan med rebecca & carro förresten. Hur snygga som helst.
Kan slänga in en bild imorgon om jag hinner.


snodde ronjas minneskort och tog lite ''sjuklings bilder'' eller något hahaha...

Kommentarer
Postat av: Julia

SJUKT fin blogg ! <3

2011-09-03 @ 14:42:17
URL: http://justjuliaa.blogg.se/
Postat av: erika

hej annie, jättefin blogg, vill du göra ett länkbyte?

2011-09-08 @ 11:39:33
URL: http://erikasskonhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback