BYANNIE -

you had my heart

hej!
gud va mycket plugg jag har haft denna veckan... Det är då anledningen till varför jag inte bloggat. Hade SO prov i onsdags, NO igår och sen har jag matte idag. Hemskt men jag lever!
Just nu sitter jag på musik lektion och vår musiklärare försöker hitta en massa filmklipp på youtube så jag passar på att blogga hehe..


idag kommer min mamma och pappa hem från USA, dem har varit där i 10 dagar för mamma har fyllt 40. Så dem kommer med massa fina grejer till mig och ronja, wihiii! lovar att lägga upp allt på bloggen sen. Lär ju dock bli rätt mycket antar jag. Nu ska jag sluta prata en massa onödigt!



Kommentarer
Postat av: Angie

Åh, vicken lyckost du är Annie, lägg upp foton på grejerna från USA!

2011-09-23 @ 15:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback