BYANNIE -

Easter

Godmorgon, eller ja kan man fortfarande säga det? Jaja..

Igår när jag satt i bussen på väg in till stan försökte jag mobilblogga men det skulle självklart strula.. I alla fall så tog jag en fika med fanny igår. Längesen jag träffade henne så vi hade mycket att prata om! Sen när jag kom hem hann jag bara fixa mig och sen åkte jag, ronja & mamma till göteborg för att sova hos ludde & filip.. Mys. Åkte dock strax innan åtta för att ronja skulle ha fotbolls kupp, love life..

Nu kommer snart min kära mormor, morfar & morbror över på en fika. Känns otroligt hemskt att dem flyttar om bara 5 dagar. Helt sjukt. Nu kommer dem så jag måste stänga ner, uppdaterar senare puss! ♥



gammal bild


Kommentarer
Postat av: Krallli :D

hhahahha söt du är att du stavar cup såhär: kupp :D



puss på dig :D

2012-04-09 @ 11:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback