BYANNIE -

Eyes

Är huuur hungrig som helst och väntar på mat, självklart ska spisen börja krångla och jag får vänta ännu längre.. Kill me!! Måste plugga också för den delen, har fysikprov den här veckan. Pratade med mamma innan och frågade om jag kunde få slut på utegångsförbudet tills fredag eftersom jag åker till Turkiet på lördagen, bara dock ifall jag klarar provet. Men hon kunde inte svara på det så måste prata med the boss, pappi.. Hjäälp, jaja får se hur det går. Jo föresten, fått en hel del frågor om varför jag har utegångsförbud eftersom jag skrivit så mycket om att jag har det. Så jag svarar på det i ett enskilt inlägg lite senare.

Slänger in en bild jag tog tidigare idag, fotade ju eftersom jag skulle ha nya bilder till designen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är jättefin!

Skulle du vilja göra en header till mig? Skulle vara jättejättesnäl!

/ Anna

2012-04-22 @ 21:11:36
URL: http://annajosefinee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback