BYANNIE -

Fredagen den trettonde

Denise åkte hem för typ 40 minuter sen och sen dess har jag bara hunnit fixa mig lite. Ska ta en buss om ett tag och möta johanna som sagt. Är jätte trött idag faktiskt, så när jag kommer hem ska jag nog bara plugga och kolla på film. Kommer säkert inte bli så för hatar att vara ensam men men haha. Idag kör jag på svarta nylonstrumpbyxor, vit tunika, virkade shorts och antagligen min nolita jeansjacka. Har inte användt den sen jullovet, aj.. Rotade fram min kamera idag också, den har jag inte haft framme sen vi flyttade. Har faktiskt saknat den lite! Så jag passar på att slänga in några bilder på hur jag ser ut idag..



Kommentarer
Postat av: julia

skapligt snygg vän jag HAR!

2012-04-13 @ 15:54:33
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback