BYANNIE -

Hjälp tack



Sitter och kollar runt lite på byxor och jeans. Måste verkligen ha ett par nya med tanke på att jag bara har mina ''skinbyxor'' och ett par vanliga blåa jeans.. Har ett par höga svarta som jag inte kan använda med tanke på att jag har navelpiercingen och det gör fortfarande ganska ont när man kommer åt den. Kollade runt på gina eftersom dem brukar ofta ha väldigt smala jeans. Älskar dem gröna och har velat ha ett par sånna lääänge. Sen behöver jag ett par vita också, älskar dem i mitten och tycker dem slitna är sjukt snygga men tycker samtidigt att det är liiite b med slitna jeans. Synd för det är verkligen galet snyggt. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: julia

dom gröna lätt!

2012-04-03 @ 22:20:33
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se/
Postat av: alva <3

Jag har dom gröna, och dom är otroligt snygga och sköna!!!!

2012-04-04 @ 16:46:47
URL: http://aalvaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback