BYANNIE -

Last day

Sista dagen som jag är såhär mörkhårig.. Imorgon åker jag till frisören och ska lägga massor med blonda slingor så det kommer gå mer åt det guldiga hållet sen kommer jag fortsätta bleka och greja hemma. Jag vet redan att det sliter jätte mycket, har gjort det en gång innan men det är värt det. Tror jag haha. Är faktiskt jätte nervös då jag trivs så himla bra i mitt bruna, har fått så mycket komplimanger och kommentarer om att jag passar så mycket bättre i mörkt osv osv.. Men ja, jag saknar mitt blonda en del och det är så himla jobbigt att ha en grå/blond utväxt och färgen går ut när jag duschar och den kommer bli ännu svårare att hålla kvar i solen och saltvattnet osv nu på sommaren. Jaja, för mycket text. slänger istället in två bilder, antagligen dem sista bilderna med mitt mörka hår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback