BYANNIE -

Lycklig

Åh helt underbart, mobilbloggar lite titt som tätt under dagen.
Kan börja med att säga att igår åkte jag och Johanna in till stan i och var där ett bra tag.. Kan säga att det blev inte som vi tänkt oss. Sen på kvällen stack jag och nella till Oskar där det var en hel del folk, var dock sjukt otaggad och depp med tanke på hur kvällen hade börjat. Men men, stack hem halv ett och idag har jag bara städat och packat. Åker hemifrån halv två så just nu passar jag på att kolla på big brother som jag missade igår, så ska fortsätta kolla på det. Pussss


Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Svar;

Allt är toppen!

Vad hittar du på?:)

2012-04-28 @ 23:11:51
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback