BYANNIE -

Seeeeeeeeeeeg

Kom hem från skolan för ett bra tag sen, är så sjuuuukt trött. Har knappt ätit någonting, åt inget på lunchen för vi hade påskbord vilket är 100ggr värre än julbord. Usch säger jag bara. Har ingen ork heller för att ställa mig och fixa något så väntar tills pappa orkar ta sig upp och göra något hehe. Måste ta hand om honom ett tag framöver eftersom han operarade foten idag. Men men, ikväll ska jag nog in med Johanna till stan. Raglady har 20% och hon ska kolla på en sven snygg jacka. Aviiiiis! Nu ska jag lägga mig och kolla på film, natti
vill ha tillbaka mitt blonda, buhuuu

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Amanda! Fin blogg. Men en fråga, kan du hjälpa mig med en sak? Hur tjänar man pengar till bloggen?

Svara på min blogg, om du har en idé.

2012-04-04 @ 17:14:01
URL: http://alexandramajlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback