BYANNIE -

Tredje paret, i love you jeffrey cambell

Beställde precis ännu ett par jeffrey cambell.. Får inte nog av dem!! Funderar även på att beställa hem ett par foxy shoes. Vill så gärna ha dem med spikes men mamma tycker det är mer värt med lita spikes isåfall.. Så jag får väl se hur det blir. Men i alla fall, dem jag beställde nu är jag HELT KÄR i! Min stil rakt igenom, så enkla och ja helt underbara. Har inte fått hem mina med den amerikanska flaggan än för storleken hade tydligen tagit slut men nu är dem på väg i en liiite större storlek. Så båda skorna lär komma ungefär samtidigt. Jaja, nog med snack. Här får ni i alla fall en bild på mina älskade framtida skor hehe..


Kommentarer
Postat av: alva

Vart köper du dina Jeffrey Campbell? Nelly, HenryKole?

2012-04-06 @ 13:04:05
URL: http://aalvaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback