BYANNIE -

Varför jag har utegångsförbud

Tänkte svara på varför jag har utegångsförbud. Egentligen är det väl inte en sån mega stor grej och jag har bara mig själv att skylla men men, ni ville veta.
Under påsklovet så skötte jag mig helt enkelt inte så jättebra, var ute hyfsat sent på kvällarna. Var tvungen att komma hem två men första dagen kom jag en halvtimma försent, andra dagen kom jag en halvtimma försent igen och tredje dagen bråkade jag med min mamma och sa en jättedum sak som jag verkligen ångrar. Detta gjorde att jag inte fick gå ut den kvällen men vad gjorde jag? Gick ut ändå, hur dumt? Dessutom så när mamma vaknade på natten var jag inte hemma så ringde hon mig och jag svarade inte, hon ringde en gång till och då fick hon tag på mig och då var jag hos en killkompis typ 2km hemifrån. Hon blev självklart jättearg och för att inte tala om, orolig. Därefter fick jag utegångsförbud. Har som sagt bara mig själv att skylla och jag var jättedum men men. Gjort är gjort, nu vet ni i all fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback