BYANNIE -

Wild

Var ju inne med Denise en liten stund i stan igår innan vi skulle till Oskar. Var meningen att hon bara skulle köpa ett paket nylonstrumpbyxor och sen skulle vi hem men vi gick runt och kollade lite medans vi väntade på bussen. Självklart hittade jag något jag var tvungen att ha. Inför Turkiet resan såklart haha. Har letat massor efter magtröjor men finns verkligen inga snygga så blev denna. Kanske inte riktigt något jag var ute efter men funkar tills jag hittar något bättre.



129:- på bikbok


Kommentarer
Postat av: Linnea

Var har du köpt dom vita Jeffrey campbell med spets ?

2013-05-23 @ 21:52:33
Postat av: Linnea

Var har du köpt dom vita Jeffrey campbell med spets ?

2013-05-23 @ 21:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback