BYANNIE -

Äntligen lite äkta shopping!!

Hej! Hittad så bra grejer idag, vi började med ett stopp på starbucks idag och där sålde dem även muggar. Överlycklig som jag blev så köpte jag mig min älskade mugg (ni ser på bild 1). Sen gick vi till Robinsons, typ tredje eller andra våningen i jungceylon. Underbart att gå där för dem har äkta märken men såå billigt! Köpte mig fler par trosor (bild 2) från Morgan. Sen så hittade vi converse så köpte mig ett par vita låga eftersom dem där hemma har snott mina vita höga, hmm.. Sen gick vi till största skoaffären. Satan vad jag hittat grejer där.. Hittade världens snyggaste klackar men dem kostade 1000 spänn så fick sorgset ställa tillbaka dem haha. Däremot blev det ett par söta ballerina skor i alla fall! Fick mig även köpt en aaaaas snygg väska men den ville inte vara med på bild hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback