BYANNIE -

Black and white

Hej! Vi åkte in till stan vid 6 ungefär, åkte till skräddaren och provade våra klänningar. Var perfekto så imorgon hämtar vi allting. Dock frågade vi dem ifall dem kunde sy upp en skinjacka (den som jag la ut innan!!) och jag visade bild. Så han sa att dem kunde göra det, dem var bara tvungna att skaffa brun päls. Såå nice! I så fall hinner den bli klar tills innan jag åker. Det bästa är även att den är figursydd till mig. Love!! Vi gick i alla fall och åt på Karlssons och sen gick vi runt i lite affärer. Köpte ett linne och ett läppstift, göttt. Aja nu måste jag sova. Ska till stranden tidigt imorgon. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin blogg men kan du lära dig när man skriver "dem" respektive "de". Menar inget illa men det är bara väldigt störande att läsa och man hakar upp sig på orden varje gång de kommer i en mening. Kram :)

2012-08-04 @ 00:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback