BYANNIE -

Femte paret Jeffrey....

Hej!

Igår tog jag och Jennifer det jätte lugnt, kollade på film och åt godis osv. Skönt att få vila rösten lite också. Dock fick jag typ ett shopping-ryck igår och råkade beställa hem mitt femte par Jeffrey (inte lita denna gången!!) sen köpte jag en minnetonka väska också som går i samma färg som mina minnetonka skor. Niiice! Mina nya älsklingar ser ni på en halv bra bild, tog kort på datorn haha jättebra! Just nu sitter jag på bussen men Jennifer i alla fall, ska in till Kungsbacka för att köpa massa bra att ha saker, smink, nylonstrumbyxor, leggins, sjal osv osv..


Kommentarer
Postat av: julia

vart beställer du jeffrey campbell skorna ifrån? :)

Svar: Dessa beställde jag från tradera utav en tjej som verkar beställa från USA :)
ANNIE

2012-08-26 @ 21:17:42
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback