BYANNIE -

Första skoldagen

Hej!

Orkar inte berätta så mycket idag för är mega trött men min första skoldag var faktiskt väldigt bra. Var inte alls nervös faktiskt! Fick ett skit bra schema dessutom. Slutade elva vilket var hur skönt som helst. Gick förbi en affär och råkade spontan köpa en tröja och sen mötte jag upp Jennifer i Kungsbacka efter hon slutade. Vi satte oss på tullen en liten stund med Ida, Emma och Moa. Sen gick vi och kollade i lite affärer. Köpte en jätte snygg tröja med nitar. Behöver fylla på min höst/vinter garderob nu hehe.. Slänger in en bild på mig och min nya tröja.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga upp bilder på din garderob? eller kanske i ett videoinlägg? :D älkar din blogg!

2012-08-21 @ 20:44:57
Postat av: Anonym

vad har du köpt den tröjan , otroligt snygg !

2012-08-21 @ 21:31:10
Postat av: Anonym

Var har du köpt den tröjan ? Jätte snygg iallafall kram ! :)

Svar: Visst är den? Har köpt den på CC :)
ANNIE

2012-08-22 @ 20:29:37
Postat av: Anonym

Vart har du köpt den tröjan ? Väldigt snygg ! Kramisar

2012-08-22 @ 20:30:09
Postat av: Hej :D

Vart har du köpt tröjan oroligt fin och snygg jue ! :)

2012-08-22 @ 20:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback