BYANNIE -

Lycka med allt

Nu sitter jag på pendeln så nu är jag "snart" hemma. Stressade upp imorse och skyndade mig för att hinna med bussen till skolan. Sen när jag kom till skolan kände jag ju fortfarande ingen typ eftersom jag missade lära känna dagen igår. Oskönt. Åkte i alla fall med färjan över till brännö och där gjorde vi stumfilmer, fotade osv i grupparbeten. Lärde känna en aaaas skön tjej som heter Mina och även tre andra tjejer som heter Rebecka, Elina och Elvira. Sen var vi klara typ halv ett med var ju tvungna att vänta på färjan tillbaka som inte skulle komma förrän om två timmar.. Men men nu är jag på pendeln i alla fall. Tryckte i mig största mjukglassen någonsin innan men fick hu halva håret i glassen eftersom det blåste så mycket. Usch!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback