BYANNIE -

Middag med bästa

Förlåt för dålig uppdatering men idag har appen inte velat samarbeta med mig. Den har inte riktigt velat hjälpa mig med att logga in på bloggen, sämst! Aja imorse vaknade jag och Jennifer vid nio. Skyndade oss upp och tog tio bussen till Kungsbacka för jag var tvungen att göra en sak kvart över elva. Sen lunchade vi och åkte hem till Jennifer. Kollade på film och nu sitter vi hemma hos mig efter en tur runt onsala. Visade henne mitt gamla hus och vi gick ner till stranden och lite sånt mys. Nu har vi i alla fall gjort pannkakor, gottit! Sätter nog på en film sen eller nåt. Mina kusiner kommer dock hem snart så det blir väl fullt hus här igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback