BYANNIE -

Nighty

Ska upp tidigt imorgon, börjar nio men måste ta bussen som går 07.49.. Segt men får leva med det. Imorgon är det ännu en chill dag, först har vi fotografering. Vi ska hålla en namnlapp framför oss och så ska lärarna fota så dem sen kan plugga in alla våra namn. Sen efter deg ska vi bara lära känna alla i klassen. Ska bli riktigt roligt faktiskt!

I alla fall så var det en tjej som frågade mig om jag kunde lägga upp bilder på min garderob.. Jag har knappt någon garderob haha. Hälften av kläderna jag har är ihop tryckta inne i garderoben eftersom den är såååå liten (har ju flyttat till en sommarstuga) och resten av kläderna ligger på golvet.. Men snart ska vi bygga om och då får jag min walk-in-closet. Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback