BYANNIE -

Snack snack

Hej!
Förlåt för så dålig uppdatering nu det senaste men försöker ta vara på den sista tiden utav sommarlovet nu. Igår så åkte jag, Jennifer och Johanna hem till mig och kollade på film hela dagen. Sen kom Denise, Victoria, Hanna och Elin. Vi fixade oss hemma hos mig och hade det allmänt trevligt. Sen tog vi en buss hem till en kille som heter Philip. Hade dock inte jättekul där så jag, Jennifer och Elin tog en buss hem till Marcus istället. Sov där och kom hem nu så nu ligger jag och kollar på gossip girl, är sååååååå trött!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hallå skulle du lägga ut bilder på det du köpte i thailand? Tycker du borde lägga ut mer bilder på det du köpe

Svar: Köpte så mycket men ska försöka få tid för det :)
ANNIE

2012-08-20 @ 16:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback