BYANNIE -

words

Hej!
tänkte berätta lite smått om min resa. det var helt okej, kände kanske att jag ändå hade haft roligare hemma. jag åkte skidor nästan varje dag, lyckades få halfluss så fick stanna hemma dem två sista dagarna. sista dagen var såklart vädret som allra bäst och då hade vi redan lämnat tillbaka skidorna så den sög.. veckan gick galet fort och vi hann knappt med någonting. allt var ganska stressigt men det var mysigt att träfffa mina små älsklingar ludde och filip igen. saknat dem sååååå mycket. väldigt glad att jag hade dem i närheten när denise varit utomlands och jag mått så himla dåligt, inte på grund utav min halfluss utan psykiskt. aja nog om det. resan var i alla fall i helhet helt okej.
idag därimot fick jag träffa mina favoriter johanna & molly som jag saknat under denna veckan. sen fick jag ju även äntligen träffa min denise som varit ifrån mig nästan två veckor. helt galet! gick till fyra idag så jag är hur trött som helst. åkte hem och kollade på big brother som jag missade igår eftersom vi kom hem efter 12 på natten. pappa kom även hem med lite nya kläder till mig eftersom jag varit så ledsen på det senaste. världens bästa pappa, älskar dig sååå mycket ♥
poncho från ester elenora
jeansshorts från one teaspoon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback