BYANNIE -

BACK

Hej!

har varit lite off från bloggen för har verkligen inte orkat. har haft fullt hemma, i skolan och i helgen. orkar inte ta allt som hänt för har hunnit med en del under dessa dagar jag inte bloggat. men kan ta det som hände i helgen.

i fredags åkte jag och denise hem till henne och sen stack vi hem till mig efter ett tag. där fixade vi oss inför kvällen och lyssnade på musik. haha galet vad jag älskar henne. sen vid halv tio åkte vi till gabbe och var där till någon gång efter tolv. hade jätte kul som vanligt.

i lördags åkte jag och denise in till stan och jag köpte en jätte fin poncho från tara, kostade typ 599kr så mina pengar tog i princip slut haha. men sen åkte vi i alla fall hem till denise igen. sov där och sen i söndags gjorde jag ingenting typ. nu blir det även för mycket text så ska sluta skriva hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback