BYANNIE -

bloggpaus?

hej!
uppdateringen har inte varit det bästa på det senaste om man säger så.
men jag orkar verkligen inte blogga, mår så jävla BRA nu och det hade inte kunnat bli en bättre start på året egentligen. har världens bästa vänner, familj och jag ska spendera det sista av lovet så bra som det bara går innan jag börjar skolan och ska hårdplugga varje dag för att komma in på just den linjen jag vill in på.
men igår var det nyår och jag hoppas ni hade det underbart bra. jag spenderade nyårsafton hos daniel med massa underbart folk. trots tårar och annat skit var kvällen grym. ibland gör man saker man ångrar men någon sa för längesen att man lär sig av sina misstag och för att bli gammal och klok måste man varit ung och galen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

så himla vacker! <3

2012-01-01 @ 23:10:28
URL: http://sofiebergstrom.blogg.se/
Postat av: Anna <3

Jätte söt bild!



Kika gärna in på min blogg,

http://annajosefinee.devote.se <3

2012-01-01 @ 23:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback