BYANNIE -

dröm

hej!
vi fick nyckeln till vårat nya hus för ett tag sen så idag åkte vi dit för att måla lite och så. vi ska dock inte bo i de huset för att de huset är rent utav förfärligt. men det är en stor tomt så vi ska äntligen bygga vårat drömhus. jag satt och kollade på lite inspirationsbilder på olika rum. har lite idéer på hur jag vill att mitt nya rum ska se ut så får se hur det blir i slutändan. jag ska ju antagligen både få en slags lägenhet på tomten (räknas som ett garage) som jag ska bo i. samt ett rum i huset, jag och ronja ska även dela på övervåningen så vi kommer få en varsin walk in closet och ett eget badrum. mycket att fixa helt enkelt! men det ska bli så fruktansvärt kul eftersom jag älskar att inreda och greja. går väl lite i familjen med tanke på att mamma har ett eget företag som stylar lägenheter osv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar din pappa med? :)

2012-01-05 @ 22:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback