BYANNIE -

in school

sitter i skolan med denise just nu, har fördjupningsval så man får göra lite vad man vill. kanske inte blogga men haha ändå. passar på nu när jag inte har något att göra. ska dock tvinga henne gå ner med mig till cafeterian för jag är hungrig haha.
idag slutar jag tjugo i ett, underbart! ska hem direkt och sen ska william hem till mig vid tre. vi ska antagligen kolla på film och lite så, hur mysigt som helst. men jag hinner säkert blogga innan han kommer. får se.
nä nu ska jag köpa en macka, är ju som sagt hungrig haha. puss!
bild från arkivet.
image description
ingen aning om vad detta är, men tror jag försökt ladda upp den tidigare när jag badade jacuzzi med fanny men blogg.se's app är ju som sagt SÄMST...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback