BYANNIE -

nattbloggning

hej!
har inte haft någon större lust att blogga idag, jag gick upp tvär tidigt. typ tio i elva eller något för att jag skulle upp till busshållplatsen och möta upp fanny. när vi kom hem åt jag lite flingor men hade verkligen inte någon endaste liten matlust så hoppade istället in i duschen och när jag kom ut mådde jag verkligen sämst. la mig i sängen och somnade och sen vaknade jag med fanny bredvid mig och kuta till toan för att spy. magsjukan, tjohej. stackars fanny fick åka hem och jag fick lägga mig i sängen och spy lite till.. sämst verkligen. dock mådde jag redan bättre efter typ två tiden så har redan planer för imon hehe.
nu blir det för mycket text så rundar av här och lägger mig och kollar på favoriten 90210. Love.

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

du vet att man inte ska träffa folk fören 48 tim efter sista spyan

2012-01-05 @ 01:56:28
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback