BYANNIE -

trött & sliten tjej

hej!
har inte bloggat på ett tag, som vanligt haha. men har haft fullt i skolan under dagarna och även efter skolan. igår åkte jag och denise in till stan en snabbis och åt och sen stack vi hem till denise och packade. efter ett tag kom morfar och hämtade oss och släppte av oss hemma hos mig. vi käkade och fixade oss och sen vid nio åkte vi hem till adde och var där ett tag och sen halv ett gick vi hem till alexander som bor jätte nära denise så efter vi vart där en stund gick vi hem och sov hos denise. vaknade vid elva och då åkte denise och hennes mamma in till stan så nu väntar jag hemma på att hon ska komma hit så får vi se vad vi gör sen. är ganska trött så får se om vi bara är hemma eller nått. kanske blir mer taggad på något annat sen.
slänger in tre redigt slitna bilder på hur fin jag är idag haha..

Kommentarer
Postat av: veronica

Hej lust att vara med och tävla med någon av dina fina bilder? om du vill så kan du gå in här http://chaange.blogg.se/2012/january/manadens-bild-januari.html

kram & hoppas allt är bra annars !:)

2012-01-21 @ 23:50:25
URL: http://chaange.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hen

2012-01-25 @ 09:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback