BYANNIE -

bruna linser

hej!

imorse åkte jag och hämtade upp denise och sen stack vi och åt på typ en pizzeria. mår mycket bättre idag som tur är. vi tog bussen hem till mig tillsammans med daniel och sen kollade vi på film och nu sitter jag, och har suttit ett bra tag och kollat på när dem ligger i min säng och gosar... nu man vill ha en pojkvän ja...
beställe förresten hem bruna linser igår, dags för det nu igen hehe. blev från färgade linser igen. tyckte dem hade bäst kvalité på sina linser så kör på dem igen.
slänger in en gammal bild från när jag hade mina gamla bruna linser därifrån.

Kommentarer
Postat av: julia

sötnos saknar dig!

2012-01-06 @ 01:32:28
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se/
Postat av: josefine transbäck

åhh du är det finaste som finns <3

2012-01-06 @ 03:31:31
Postat av: Blomman<3

Snygg :)<3
villken fin blogg:)

Svar: tack så mycket :D
ANNIE

2012-12-15 @ 12:41:02
Postat av: Anonym

vart ifrån har du beställt dom? skit snygga

Svar: fargadelinser.se :)
ANNIE

2013-01-22 @ 00:29:21
Postat av: Maria

Hej Annie. Vilken av linserna är detta? kommer du ihåg vilket märke på dem?

:)

Svar: Hej! Ja jag har hittade dem på en sida som heter pigtail. Har för mig att linserna hette något med Barbie :)
ANNIE

2013-11-29 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback