BYANNIE -

Allt om mina naglar

Har fått så många frågor om mina naglar, vart jag gör dem, vem hanna är, hur mycket det kostar, om dem håller länge, om det är akryl, hur lång tid det tar osv osv osv.. Så tänkte svara på det nu.
Jag gör dem alltså hos min mammas kompis Hanna som bor i Fors (Kungsbacka) och det är där hon har sin studio, hemma hos sig alltså. Jag har bara gjort naglar där två gånger men jag ÄLSKAR det. Det blir verkligen precis som jag tänkt mig. Jag har kört på glitter båda gångerna, och det kostar 550kr. Man ska rekomenderat komma tillbaka efter tre veckor med tanke på att naglarna växer och dem blir ''fula'' efter ett tag. Dock höll mina en hel månad utan att en enda nagel bröts vilket är sjukt bra. Skulle det hända att en nagel går av kostar det bara 50kr att fixa. Det har tagit nästan tre timmar för mig dem gångerna jag varit där men som sagt så är det jätte värt. Och det är akryl. Här hittar ni hennes hemsida om priser och annat man behöver veta. Undrar ni något mer är det bara till att fråga.

Kommentarer
Postat av: hanna

hur bokar man tid?

2012-06-09 @ 14:11:37
Postat av: Lisa

Det går inte få tag på Hanna på hennes hemsida!

Svar: Svarade precis på din förra kommentar så kolla svaret där, puss
ANNIE

2012-12-28 @ 15:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback