BYANNIE -

Bääääst

Hej!
 
Igår efter jag och johanna varit på Liseberg och kollat Erik Hassle (som för övrigt var GRYM!!) stack vi hem till Alex och var där till två ungefär. Mysigt mysigt! Idag har jag legat ute och solat i princip hela dagen, stack till denise där även hennes barndomsvän/bästavän Jasmine var. Vi drog oss till Utholmen och låg där till typ fyra och sen tog jag moppen hem och åt, duschade osv.
 
Fick en frågan om vart jag köpt min väst ni såg igår, svar på det är Gina Tricot, nice vaa? Sen var det även någon som undrade ifall jag hade primeboots på mig på bilden men det får ni inte veta riktigt än hehe..
 
Slänger in lite bilder från Erik Hassle igår, fett!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda - FOTOBLOGG

vad kostade västen? :)

2012-06-27 @ 22:48:41
URL: http://matildaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback