BYANNIE -

Detta med primeboots...

Vill så gärna ha ett par och nu när jag äntligen har råd med dessa dyra skor så finns inte modellen jag vill ha.. Känner väl att ska man köpa ett par skor för över tretusen spänn ska det vara dem man har kollat på, och inte bara ta ett par som  hyfsat snygga när man innerst inne vet vilka man velat haft. Satan att dem inte fanns!! Någon där ute som kanske vet vart jag kan hitta ett par BRUNA primeboots med nitar på baksidan? Liksom en blandning av dessa två haha..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! När jag köpte mina primeboots (för två åt sen) så ville jag ha de svarta som finns på bilden, men det var limited edition på dem så dem fanns inte kvar, kan tänka mig att de gäller samma sak för de bruna.

2012-06-19 @ 16:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback