BYANNIE -

Jag lever...

Hej!
 
Ber om ursäkt för att jag inte bloggat på typ fyra dagar men ni vet ju som sagt varför.. Blir galen haha.. Kommer antagligen ta hundra år innan appen fixas så får lika gärna "lära mig" uppdater på datorn. Ska berätta för er senare vad ja gjort dagarna jag inte bloggat men just nu har jag liiiite bråttom. Har precis duschat och hunnit fixa mig lite och ska ta bussen in till stan med johanna som äntligen kommit hem efter tio dagar i turkiet, love! Vi ska in till Liseberg för att se Erik Hassle, niiiiceee. Kör på detta.
 
 
Huuur SNYGG är inte min nya väst då? Älskar den!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Guuuuud vaaad snygg , vad har du köpt
den västen , bra blog också , kram :)

2012-06-26 @ 15:59:53
Postat av: Sara

Hej Annie hur är det med dig då med mig är det bara bra. vet att Erik Hassle kommer från Katrineholm igentligen

2012-06-26 @ 16:25:57
URL: http://Arvingarnafan.blogg.se
Postat av: Amanda

Har du på dig primeboots? :)

2012-06-26 @ 20:45:03
Postat av: Erik Westin

Heej, vad har hänt med din facebook? :o

2012-06-27 @ 00:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback