BYANNIE -

Lördag!!

Godmorgon!
Igår var jag och denise hemma hos nella hela kvällen, jag gick hem halv två och somnade direkt. Idag blir det förhoppningsvis en grym dag. Ska till frisören halv tre för att klippa topparna, klippa om luggen lite och även slinga det ett snäpp ljusare. Sen har jag bara en gång kvar och sen är det ungefär lika blondt som jag hade innan jag färgade det brunt. Uuuuunderbart! Efter jag varit hos frisören ska jag leta efter ett halsband eller en topp som jag kan ha till mina nya byxor ikväll. Johanna, Jennifer, Nella & Denise ska nämligen hem till mig så ska vi fixa oss och greja innan vi sticker på fest hos en tjejkompis som heter Sandra. Kommer säkert bli jättebra. Nu ska jag se klart på ett avsnitt av 90210 så uppdaterar jag senare. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback