BYANNIE -

Ny domän!!

Hej!

Har gjort massa ärenden idag med mamma, först åkte vi till postkontoret för att hämta ut mitt körkort och sen åkte vi till vårdcentralen för att jag skulle vaccinera mig och sen vidare till banken för att hämta ut mina pengar som jag fick från teaterförbundet. Som vissa av er vet har jag ju varit med i en film, så nu fick jag min ''lön'' eftersom den visats på tv en hel del. Niiiceee! Nu när jag kom hem fixade jag ÄNTLIGEN min egna domän. Aldrig mer annuut nu, utan nu är det byannie precis som jag heter på instagram. Love it!!


Kommentarer
Postat av: julia

vilken film? :) <3

2012-06-19 @ 15:33:25
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se
Postat av: lovisa :)

vilken film ? :)

2012-06-19 @ 15:37:56
URL: http://lloviissaa.blogg.se
Postat av: Emelie

Låter som en jobbig dag, vad vaccinerade du dig mot?
Grattis till körkortet!
och måste bara säga att jag älskar dina byxor! dom passar dig perfekt :)

Kram Emelie :)

2012-06-19 @ 19:13:57
Postat av: anonym

Hej, jätte fin blogg! Hur får du din blogg att heta ".se" och inte "blogg.se"?

2012-06-19 @ 21:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback