BYANNIE -

Nytt i byrån

Tänkte slänga in det jag köpte igår, brände liksom tusen spänn... Illa haha. Trodde för övrigt att jag hade köpt två kjolar men nej det hade jag inte, den ena ''kjolen'' var tydligen ett par höga shorts haha ooookej. Fina var dem i alla fall! Fick mig även köpt ett efterlängtat skärp, thank god. Ska snart in till stan också, ska möta upp Denise och Jennifer och ta en fika. Lite plåster på såren med tanke på att jag är på lite dåligt humör. Kan berätta varför senare men kan i alla fall säga att just nu önskar jag att jag antingen var barn eller vuxen nu direkt. Tonåren är verkligen den värsta perioden någonsin. Usch..




Kommentarer
Postat av: hanna

var köpte du den svarta tjolen/shortsen ?



tacksam för svar



ps: vad kostade den :)

2012-06-16 @ 20:43:23
Postat av: AA

Vad har du köpt skärpet? och vad kostade de? :)

2012-06-16 @ 22:28:51
Postat av: Ida

Vad köpte du till din syster Ronja i present ? ;)

2012-06-17 @ 00:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback