BYANNIE -

and this is crazy

Hej!

kom hem för ungefär en timma sen, var dock klar med uppkörningen vid två men mamma kunde inte hämta mig tidigare så jag gick till min morbror som bor i närheten av där vi körde. Åt lite lunch där och sov en stund, var galet trött! Sen kom i alla fall mamma så åkte vi in en snabbis till stan och jag köpte en kjol och en sjal lite smått spontant. Tänkte visa er bilder, även på kläderna jag köpte igår med ronja.




skjortan kommer från H&M, shortsen från Zara men jag ska ta bort det där lilla bandet haha.. Kjolen och sjalen från raglady men kjolens färg blev heeeeelt knas på bild. Är mycket finare i verkligheten och spetsen har samma färg som resten av tyget.. och det är inte gult/grönt.. ville bara säga det hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback