BYANNIE -

annie svarar

Svar: Har fått den frågan ett par gånger men modegallerian.se kommer den ifrån. Finns massvis med fina och billiga bikinis där så kolla där!

Svar: Hej! Antar att du menade vart jag gör mina headers och bilder, i så fall är det Photoshop CS5. Mina designer gör jag ju via stilmallarna och kodmallarna på blogg.se. Texten heter English och kan laddas ner på dafont.com men jag själv har lagt in "bilder" i texten så den ser glittrig ut. Är det något ni är ute efter kan jag gärna visa hur man gör? Kram!
Svar: Hej sötnos, tack va gulligt av dig!♥ den har jag köpt inne på missäy i göteborg. Dock var det den sista när jag var där och det är onesize och den är sjukt liten! blir nästan magtröja på mig och jag är då inte stor haha. Kram!
Svar: Tack så mycket! Jag vet inte riktigt om det är min grej, får se om jag gör det i framtiden om min blogg blir lite större. Men tack för tipset, ska tänka på det! Puss
Hoppas ni nöjer er med svaren, är bara till att fråga igen annars. Skriv väldigt gärna namn också så är ni gulliga. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback