BYANNIE -

daooogens

Hej!

kom hem för ett tag sen, slutade fyra så är ganska trött. Kollar just nu på mitt kära big brother och ska snart börja plugga lite. Har uppkörning i trafik imorgon också, usch är jätte nervös!! Men men, jag har inte så mycket att säga faktiskt så slänger in två små bilder på om vad jag hade på mig idag, syns kanske inte men hade svarta nylonstrumpbyxor. Stor kärlek till detta UNDERBARA väder! Satt ute en liiiiten stund och fikade och efter ett tag kände jag hur det brände till på ena armen så var jag helt röd haha. Tur att det la sig i alla fall..


Kommentarer
Postat av: .....

Vart har du köpt din jeans jacka ?

Sjukt snygg !

2012-04-01 @ 10:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback