BYANNIE -

favorites

Godmorgon!


gick upp ganska tidigt idag, redan vid sex och bussen går inte förrän halv åtta. Smart? hm. I alla fall, idag har jag inga planer alls så jag åker väl hem som vanligt. Har blivit så sjukt seg på det senaste, inte gymmat på typ tre veckor med tanke på piercingen. Usch, känns hemskt! Ska dock in till gymmet med denise imon ser det ut som.

Just nu sitter jag och äter mina älskade favorit flingor. Ni kanske tycker att det är jätte konstigt att dessa av alla flingor är mina favoriter men grejen är att under hela mitt liv har mamma och pappa köpt coco pops, kalaspuffar och ja ni vet. Alla sockriga och chokladiga flingor haha, så nu på senare tid tycker jag det är hur gott som helst med müsli, special k osv. Ganska sjukt ändå haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback